понеделник, 16 декември 2013 г.

Nivea BB cream

Здравейте !

Преди около седмица на гости ми беше една приятелка , с която ни предстоеше освен да си говорим и да се оправим ( грим, прическа, облекло) за предстоящата вечер! И така след като я гримирах следващата бях аз , но когато погледнах в нещата и видях нещо , което ме заинтригува - ББ крема на Нивеа. Разбира се даде ми да го пробвам и бях изумена от резултата .
Не след дълго вече е в ръцете ми , а сега ще ви запозная по - добре с него .




Опаковка : Продукта е поместен в бяла тубичка , върху която са изписани марката на производителя, името на продукта , цвета му и действието му .

Цвят :
 Предлага се в два цвята светъл (light) и тъмен ( medium to dark) , моя  разбира се е по-светлия.

Дейстие // текстура :
Има слабо до средно покритие , не е мазен подходящ е най- вече за нормална кожа или склонна към омазняване. Естествен завършек върху кожата на лицето.

Цена и допълнителна информация:
SPF 10 ; предлага се в повечето магазини като ДМ , Кауфланд, Карфур и др ; цената варира от 7 до 13 лв .

Целувки, Василена .


Няма коментари:

Публикуване на коментар