понеделник, 9 декември 2013 г.

Приготовления за коледно-новогодишната нощ ( трапеза)

Във връзка с предстоящите празници ( Коледа и Нова Година) бих искала да споделя с Вас някои страхотни, бързи и лесни вкусни идеи за коледната/новогодишната трапеза.Не ви се отделя много време, но искате да изглежда оригинално и красиво ? :)

1.  Е , ето и първото ми предложение:


Бързо,лесно, вкуско и оригинално! Необходими са ви само 1 краставица, 2 бр чушки,1 бр шиш, подходяща чиния, нож, магданоз, сирене и подходящ плод/зеленчук върху който да закрепите всичко това.

2. Второто предложение наподобява първото, но продуктите и начина по който изглежда се различават коренно. Необходими продукти: 1 / 2  бр домари, кашкавал по ваша преценка, сирене или магданоз, 1 бр шиш,чиния, нож и отново нещо върху което да закрепите всиччко това.


3.  Плодова Коледна Елха. Хубава е нали ?! Всичко ,което ви трябва за направа и е: разнообразие от плодове,които да подредите върху морков, закрепен върху ябълка ( както е показано) . Плодовете закрепявате на клонките на елхата ( в случая клечки за зъби или каквото ви е под ръка ).



4. Четвъртото ми предложение е за парти хапки. Може да подберете продуктите, как да ги съчетаете и как да ги подредите по ваш избор. Оставете всичко на въображението си, но ето и няколко примера за да добиете представа.



Надявам се да съм ви била полезна. Очаквайте скоро още публикации, ако имате предпочитания или се интересувате за нещо конкретно се свържете с мен чрез Google+, или като ми оставите коментар под публикацията. Благодаря.
Извинявам се ако има допуснати правописни грешки!
 Целувки

Няма коментари:

Публикуване на коментар